życie po życiu

Mike Sternie, twórca gry Sam’n Max Hit the Road”, przekonuje , że nie mają opcji nie ma miejsca dla sprzeczności, choć nie rezygnuje, iż jest to dla niego i dla pracowników zupełnie nowe wyzwanie. Zdaniem Stwierdzeniem Mike’a „Afterlife” „ zostanie nie do pokonania grą w jaką grałeś, a przy tym tak śmieszną , że nie mieści się to w rozumie”. Zrealizowana w lekki , nieco absurdalny sposób, który spodoba się u każdego, będzie równolegle poważną strategią związaną z nie łatwym do określenia ontologicznym (znaczy się – dotyczącym bytu) wątkiem . Niniejszy wątek to sprawy rozstrzygające. Do „Afterlife”, jak do mało której gry , pasuje epitet „god-game”, gdyż przypada nam w niej rola zjawiska nadprzyrodzonego i to pewnie Boga. Naszym ideą jest stworzyć Niebo i Piekło, z których wyznawcy wiary byliby usatysfakcjonowani i hurtowo odchodzili, aby do niniejszego „życia po życiu” trafić na miejsce . Budując ten świat dzielimy częściowo na tereny siedmiu win przodujących i siedmiu przymiotów kardynalnych , poszczególne dusze uznają w metemepsychozę , wypadało by zatem zainstalować w raju urządzenia transportujące je z powrotem na włość – zaświatowy musi być taki sam jakiego spodziewają się jego goście . Mamy więc nagrody dla bogobojnych i kary dla grzeszników – za jedzenie bez rozsądku na symulacyjnie wpadnięto na pomysł m.in. urządzenie powodujące wlewanie się do bez końca regenerujących się ust jedzenie o temperaturze 700 stopni albo miejsce, gdzie podają o wspaniałym smaku, lecz nieprawdopodobnie kleiste potrawy bez kropli wody do popicia. „Afterlife” według swego producenta będzie przeplataniem się „SimCity” z „Boską Komedią” Dantego.

http://stare-gry.euSettlers 2

Bezterminowo Oczekiwany sequel „The Settlers” przychodzi . Tym razem przebędziemy drogę w okolice epoki starożytnej , choć obwody epokowe są tu wielce umowne. Do wyboru będziemy mieć jeden z 4 ludów (Rzymianie, Wikingowie, Azjaci i Nubijczycy), z których każdy ma swą własną charakterystykę , architekturę i zalety. Scenariusz ułożony będzie na 10 rozdziałów z licznymi zadaniami do wykonania . Jako nowe wybory dojdą: zwiad (nie widać całej mapy od początku), polowanie i łowienie ryb całkiem inny system na zdobycie żywności : ten drugi sposób łączy się za sobą konieczność budowania statków i ekspansji na zamorskie ziemie), wydajniejszy system transportu lądowego (muły i osły), nowe oddziały i budowle wojskowe (katapulta, wieża obserwacyjna), nowe rodzaje terenu (jaskinie, lodowce, skorupy zastygłej lawy oraz pomoc dostępna podczas gry. Szykuje się niezła zabawa .
W Polsce dystrybutorem gry, wydawanej przez Blue Byte w wersji PC-CD, będzie firma CD Projekt.

Kingdom O’Magic
Królestwo Magii to starożytne miejsce. Długo mógłbyś przemieszczać się jego zakręconymi leśnymi drogami , ulicami miast i górskimi przełęczami . Rozważ to uprzednio – nie będzie to bezpieczna podróż , gdyż zaiste jest to kraina surrealistyczna i dziwaczna , gdzie humor i nieziemskość są nakazami zasad ! Wiedz dobrze, że będzie to rozprawa z udziałem ludzi ( a także smoków, orków, trolli, zjaw liszajowatych, itd, itd.), więc niezwykle ważne będzie zagadywanie każdego kogo poznasz. Wpierw jednakże postanowić musisz kim pragniesz być.
a) Shah-Ron „Nie mów do mnie złociutka” – metr siedemdziesiąt trzy, rozumna , dobrze zbudowana, nie trawi dzieci, starych ludzi i zwierząt , najbardziej futerkowych, dobra jedna z lepszych w magii, pogardza fizycznymi aspektami walki.
b) Thidney wężoczlek – dwumetrowy z hakiem bystro zielony jaszczur o pogodnym byciu i porządnym ogonie. Uwielbia filmy sensacji , sport i picie słusznych ilości napojów wyskokowych . Żaden ekspert jeśli chodzi o rzucanie czarów, jednakowoż należy mu mu przyznać, że jest zdolny przyjąć na głowę porażającą dawkę ciosów bez wyraźnego ubytku dla swych umysłowych zalet. To są dopiero stare gry.
Gdy poweźmiesz tę nie łatwą opcję , wiedz , iż nie jedną, nie dwie, nie cztery, ale trzy wyprawy zaplanowano dla Ciebie w Królestwie Magii! 1. Stara dobra odwieczna wyprawa – przebiec musisz wzdłuż i wszerz królestwo, staczając boje z potworami , reperując zło i zaniżając wartość własności unicestwić smoka, odratować księżniczkę i zabrać skarb – nic mniej skomplikowanego…
2. Przeprawa po 7 do 11 wyidealizowanych –zostałeś osobiście wybrany, by szwendać się po królestwie w poszukiwaniu bohaterów skłonnych wspomóc zagrożone miasto – w sam raz…
3. Abstrakcyjna i nieco ześwirowana podróż – posłannictwem Twoim , jeżeli okażesz się wystarczająco dzielny , bądź bezmyślny, by się jej podjąć, będzie odnalezienie Lampy Starożytnych i, o ile czas będzie wystarczający , unicestwienie Czarnego Władcy – Ha ha ha ha ha ha aha ha ah hah ha ha (łyk powietrza) ha ha ha haaaa…

ogólna

Comments are closed.